Rebranding-urile din mediul online romanesc

Suntem abia la jumatatea anului 2014 si s-au petrecut deja 3 rebranding-uri majore in mediul online romanesc.

1. Mercador.ro in Olx.ro

mercador_rebrand_compania_63403300Scriam pe data de 14 aprilie 2014 despre rebranding-ul site-ului Mercador.ro si ziceam ca la prima vedere, aceasta miscare parea una proasta, dar tinand cont ca OLX este un brand mondial, acest pas se va dovedi unul foarte bun cu beneficii pe termen lung.
Mercador.ro a fost lansat in Romania in 2010 si a devenit lider de piata. Platforma are doua milioane de anunturi gratuite. Potrivit unui studiu GfK, Mercador.ro s-a aflat pe primul loc in ceea ce priveste notorietatea la nivelul site-urilor de anunturi din Romania. Acum, OLX a fost usor depasit de principalul lui concurent (Tocmai.ro), cu aproximativ 50.000 de vizitatori unici/luna.

 

2. Koyos.ro in SensoDays.ro

koyos-devine-sensodaysIn data de 26 mai 2014, magazinul online Koyos.ro si-a schimbat numele in SensoDays.ro. Initial m-am gandit ca un jucator pe piata de e-commerce a facut investitii si a achizitionat Koyos.ro, insa dupa ce m-am documentat, am descoperit ca SensoDays.ro este de fapt administrat tot de catre International Transactions & Services SA, companie ce administreaza atat Koyos.ro cat si Sigmanet.ro. Site-ul este usor de navigat, adaptat pentru toate device-urile mobile si ofera un design placut.

 

3. Rca-ieftin.ro in Pint.ro

rca-ieftin-pintRCA-ieftin.ro, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata de asigurari online din Romania, au anunțat recent o schimbare a denumirii in Pint.ro. Compania care detine RCA-ieftin.ro se numeste Pintilie Broker de Asigurare si cred ca de aici a si aparut noul nume. Acestia au facut modificarea deoarece numele anterior producea confuzie mai ales din pricina clonelor si a altor servicii de pe piata. Probabil ca foarte multi clienti cautau RCA ieftin pe net si ajungeau pe alte site-uri, nu al lor. Acest rebranding va fi dificil de facut… Numele ales, de Pint.ro pare greu de tinut minte.

La ce alte rebranding-uri sa ne mai asteptam?

Cuvinte cheie:, , ,

Scrie un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Vrei sa primesti noutati?

Cel mult un email pe saptamana.

Adresa ta de email va fi in siguranta.